Trainingsbegeleiding

Je kunt bij FasciaFlow ook onder individuele begeleiding trainen aan je herstel of werken aan ontspanning. De trainingen worden speciaal afgestemd op jouw behoeftes en belangstelling. Het kan zijn dat je aan je looptechniek en conditie wil werken, meer verdieping wilt of je zorgen maakt over een blessure. Het kan natuurlijk ook zijn dat je geen tijd hebt voor een groepsles. Of liever les hebt waar en wanneer het jou uitkomt.

Na een eerste kennismaking, bepalen we welke invulling we gaan geven aan de training(en). Geen training zal hetzelfde zijn.

Individuele Yogalessen

Eén op één-yogalessen zijn perfect om lichaam en geest in balans te brengen. Je leert met aandacht en geduld naar jezelf kijken, je leert te ervaren welke patronen en gewoontes je tegenwerken. Op je werk, in relaties, bij jezelf. Hoe kun je er letterlijk en figuurlijk gezonder in gaan staan? Wat heb je nodig, fysiek en mentaal om je beter te voelen, beter te kunnen presteren. Door kracht- en flexibiliteitsoefeningen, door ademhaling- en concentratieoefeningen te combineren, zet het proces van verandering in. Op jouw tempo.

Individuele Trainingen

Wil je meer verdieping van je looptechniek, houding of meer persoonlijke efficiëntie of ben je herstellende van een blessure en wil je op een rustige manier wil werken aan houding, kracht en uithoudingsvermogen.  Ook dan kan je terecht voor individuele begeleiding.  We stemmen het programma speciaal af op jouw specifieke behoeftes en belangstelling. Houding, looptechniek, ademhaling, concentratie, flexibiliteit en kracht: we stellen samen een plan op om je letterlijk en figuurlijk helemaal fit te krijgen. Hiertoe behoren ook video-analyse, krachttraining of looptraining.

Het kan zijn dat je je zorgen maakt over een blessure, je niet uit je hoofd kunt komen, blokkades wil opheffen etc. Met persoonlijke aandacht en feedback zorgen we er voor dat je lekkerder en beter sport.

 

Groepstraining

Het is ook mogelijk om na je herstel verder te trainen in groepsverband. Via Yoga4running bieden we Yogalessen al dan niet in combinatie met hardlopen aan.

De functionele kracht- en flexibiliteitstrainingen tijdens de lessen zorgen ervoor dat je spieren verlengt en verstrekt worden waardoor je de kans op blessures vermindert en tevens je uithoudings- en concentratievermogen vergroot worden. Hierdoor houdt je jouw lichaam gezond, lenig en krachtig wat je helpt meer te ontspannen en met plezier te sporten.

Meer informatie hierover vind je op www.yoga4running.nl

 

Ik doe een individuele training met Mathilde. We zijn begonnen met het rustig opbouwen van mijn slechte conditie. Ik had behoorlijk overgewicht en ik kon maar drie minuten hardlopen. Mathilde motiveerde mij om iedere keer een stap verder te zetten. Haar training is goed gestructureerd en hardlopen gaat altijd met een glimlach. Yoga na het hardlopen voelt effectiever en tijdens deze maanden ben ik rechter en soepeler geworden. Ik ben blij dat ik Mathilde heb ontmoet vanwege haar professionele aanpak. 

Marianna

Ik train al langere tijd met Yoga4running. Mathilde is een TOP trainer. Ze luistert naar mij en kijkt naar wat ik kan en gaat dan een stukje verder. Door mijn drukke kantoor heb ik ervoor gekozen om 1 op 1 te trainen. Dit motiveert en helpt mij. Dank je wel lieve Mathilde op nog vele jaren training samen.

Manon

ondernemer